Kateri člen najprej?!

Pisalo imam, ustavo tudi, torej  … lahko tudi jaz spremenim ustavo??!!!! 😀

5 responses to “Kateri člen najprej?!

  1. neverjetno, ampak imam identično poket ustavo in celo kemični…..predlagam, da ti spremeniš ustavo do 1. do 174.člena….od 175 dalje, bom pa že jaz….

  2. Mavrična

    Zakaj se meni zdi, da bi imela jaz več dela?? 😉

  3. to se ti samo zdi….zato ker tenutno živimo v sistemu, ko se nam vse samo zdi….se mi zdi…. 😎

  4. Mavrična

    se mi zdi, da se tebi zdi, da se ti zdi, da se vsem zdi …

  5. se mi zdi,da se vsem zdi,da se jim ne zdi,da se zdi,ko se tebi zdi,da se zdi….

Oddajte komentar

