Do ugodnega zavarovanja kar iz naslonjača?

Med vsemi današnjimi prispelimi sporočili na enem od mojih elektronskih poštnih predalov (res je bolj preprosto zapisati email) sem dobila tudi to:

Danes je idealen dan, da naredimo enako stvar drugače.

http://UgodnoZavarovanje.Si – Plačajte manj za zavarovanje!
Brezplačen informativni izračun za avtomobilsko zavarovanje!!!

Res je šlo za nekaj čisto drugega, ne za zavarovanje avta, ampak za štiri šale o hrabrosti, sem se vseeno zazrla v besedilo pod podpisom in enostavno morala pritrditi.

Ja, danes je res idealen dan,  da naredimo enako stvar drugače. In če to pomeni, da ne sprašujemo našega mesarja, soseda,  ki je po poklicu kuhar, mame, ki se spozna na pletenje, ali pa dobrega prijatelja, ki ve vse o odličnih izletniških točkah o avtomobilskem zavarovanju in kaj vse zajema tak ali drugačen paket, ampak da vprašamo tiste ljudi, ki urejajo taka zavarovanja, torej klik na ta naslov Ugodno Zavarovanje, potem pa še na Kasko, pa še kam, da se naredi prava primerjava avtomobilskih zavarovanj. Jekleni konjički pač vse več stanejo, nesreča pa nikoli ne počiva, tako da je dobro izbrati pravi paket zavarovanja za nas in naš avto. In če je zavarovanje še ugodno, toliko boljše za nas, kajne?

Se mi zdi, da vse prevečkrat vprašamo za nasvete ljudi, ki o tem ne vedo veliko, imajo pa veliko za povedat, po možnosti govorijo na pamet, ne da bi preverili podatke pri eni ali drugi zavarovalnici.

Tako da – jaz sem že kliknila in preverila, ali so dovolj ugodni in kakovostni za moj žep in moj avto, hm, saj je konec koncev preprosto in brezplačno. Pa še nikamor mi ni treba za to, kar iz naslonjača sem opravila 🙂

2 responses to “Do ugodnega zavarovanja kar iz naslonjača?

  1. Sliši se zelo zanimivo. Bom pogledal.

  2. NordStar

    Koliko imaš provizije?

Oddajte komentar

